تولید بالابر کارخانه ای

امروزه تولید و فروش بالابر کارخانه ای در کشورهای درحال توسعه به سرعت گسترش یافته و تا حد زیادی از الزامات هر کارخانه محسوب می شود. تجهیزات مختلفی می توانند جایگزین این دستگاه شوند که البته قیمت و کارایی این محصول را ندارند. بالابر کارخانه راه حلی ساده اما کاربردی جهت جابه جایی بار، تجهیزات و افراد در ارتفاعات و طبقات مختلف می باشد.

بالابر ها دارای انواع مختلفی هستند که از هر کدام می توان در مکان های مختلف استفاده کرد. از این نوع بالابر ها همان طور که از اسمش می توان تشخیص داد در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی استفاده می شود.

گروه فرابالابر یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان در زمینه تولید و فروش بالابر کارخانه ای در کشور می باشد که دارای محبوبیت و سابقه درخشانی در نصب و راه‌اندازی بالابر کارخانه است. 

تولید-و-فروش-بالابر-کارخانه-ای

بالابر کارخانه هیدرولیک تولید گروه فرابالابر

بالابر هیدرولیکی کارخانه یکی از انواع بالابر های صنعتی است که طرفداران و کاربرد های زیادی دارد. حجم بالای امور در کارخانجات سبب شده صاحبان کارخانه برای راحتی بیشتر و تسریع در جابه جایی وسایل در بین طبقاj مختلف از بالابر کارخانه ای استفاده نمایند.

سازه فولادی آن ها به قدری قدرتمند است که توانایی تحمل وزن های بسیار سنگین را دارد به همین دلیل از این مکانیزم برای بالابرهای کارخانه ای استفاده می شود استفاده از بالابر ها موجب بالا رفتن افزایش سرعت در جابجایی وسایل و کالا ها می شود.

 

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

بالابر متحرک کارخانه ای

این نوع بالابر ها به عنوان سیستم های صنعتی بسیار کارآمد و جابه جایی بار را به صورت عمودی و کار در ارتفاعات را ایمن می سازند.

چرا باید بالابر متحرک را جهت استفاده در کارخانه انتخاب کرد؟

این نوع بالابر دستگاهی ایمن و جایگزینی مناسب و قابل اعتماد برای روش های سنتی چون داربست، نردبان و … است. امروزه بالابر های متحرک را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. بالابر قیچی چرخدار، بالابرهای متحرک ریلی، بالابرهای مفصلی، بالابرهای پشت خودرو و استاکر ها از انواع بالابرهای متحرک هستند که هر کدام بسته به محیط و نیاز مشتری خریداری می شود. بالابر های مغازه و کارخانه ای با چرخ های سالنی، کارگاهی و یا خودرویی تولید می شوند. تولید کننده بالابر کارخانه ای استاندارد و باکیفیت به خوبی با نیاز کارخانجات آشنایی دارند.

گروه فرابالابر آمادگی کامل برای طراحی و ساخت  بالابر کارخانه و راه‌اندازی و نصب آن را در نقاط مختلف دارد. علاقمندان می توانند از طریق مشاوره با کارشناسان گروه فرابالابر از خدمات و تجهیزات انواع بالابر و متعلقات آن مطلع و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

بالابر متحرک ریلی یکی از مدل های بسیار رایج بالابر های متحرک

این مدل بالابر متحرک ریلی و ستونی دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نسبت به دیگر مدل ها می باشد. امکان دسترسی افراد در مدل تک ریل تا ارتفاع ده متر، در دو ریل تا ارتفاع چهارده متر و در مدل های چهار ستون تا ارتفاع 20 متر ممکن می شود.

 

 

بالابر متحرک مدل قیچی محبوب ترین مدل بالابرهای قابل جابه جایی

این مدل بالابر متحرک دارای چرخ های متحرک است. به دلیل ابعاد جمع شوی و خرابی کم، جز مدل های پرطرفدار می باشد. تعداد قیچی در این نوع بالابر به ابعاد کفی بالابر بستگی دارد. به طور مثال هر چه کفی کوچکتر باشد تعداد قیچی ها بیشتر و قیمت بالابر نیز بالاتر می رود.

برای نصب بالابر کارخانه ای با کفی بزرگتر قیمت بالابر متحرک بالاتر خواهر بود. بالابر های متحرک قیچی موجب امکان دسترسی افراد تا ارتفاع 22 متر می شوند.

بالابر برقی کارخانه ای مورد استفاده در جا به جایی های عمودی بار های سنگین به ارتفاع دلخواه

استاکرها یا دستگاه بالابر کارخانه در دو مدل بالابر برقی و دستی تولید می شوند که توانایی جابجایی بار با تناژ اسمی 3 تن را تا ارتفاع 3 متر دارند. برد بالابرهای استاکر تولیدی داخلی ساخت کشور چین هستند و متأسفانه فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و کیفیت آن ها نیز خیلی قابل قبول نیست. البته بالابر برقی و دستی کارخانه گروه فرابالابر دارای خدمات پس از فروش و گارانتی و ضمانت سلامت سیستم می باشند.

خرید بالابر کارخانه ای

برای تولید بالابر کارخانه ای در مدل های مختلف از مواد مختلفی استفاده می شود که بر طول عمر و میزان کارایی دستگاه تاثیر بسزایی دارد. قیمت بالابر کارخانه ای تحت تاثیر نوع مواد به کار رفته در آن و امکانات بالا و مدل بالابر متفاوت است. به طور مثال خرید بالابر کارخانه ای هیدرولیک نسبت به بالابر ساده دارای قیمت بالاتری است. میزان دستمزد برای نصب و ایاب ذهاب را نیز باید به هزینه ها اضافه کرد.

 بهتر است جهت انتخاب مدل مناسب خود از طریق تلفن های موجود در سایت با کارشناسان گروه فرابالابر ارتباط برقرار کنید. گروه فرا بالابر با داشتن زبده ترین متخصین در زمینه ساخت و نصب انواع بالابر (مدل های بالابر کار خانه، خانگی، بالابر برقی، بالابر ساختمانی و…)، آسانسور های هیدرولیکی و … با کیفیت ترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سوالات پر تکرار کاربران در خصوص بالابر کارخانه ای 

انواع بالابر کارخانه ای را نام ببرید؟

• بالابر کارخانه متحرک • بالابرکارخانه هیدرولیکی • بالابر کارخانه شیشه ای • بالابر کارخانه کابین دار • بالابر کارخانه ساده

مهم ترین ویژگی بالابر کارخانه ای چیست؟

• دارای ریل آسانسوری • حرکت روان و آرام • بدون لرزش و کم صدا • بالابر مخصوص حمل بار • نصب راحت و سریع • ارتفاع جهت جابجایی تا 12 متر • ظرفیت بالا • برق مصرفی سه فاز

چرا بالابر کارخانه ای هیدرولیکی را انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین دلایلی که موجب محبوبیت بالابر های هیدرولیکی شده، درصد تخریب و خرابی پایین قطعات این بالابر است.

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *