فروش آسانسور شیشه ای

آسانسور شیشه‌ای در چند مدل مختلف در شکل و کارکرد متنوع طراحی و تولید می شود. این آسانسور های کاربردی، جدیدترین آسانسور هایی هستند که ظاهر ساختمان ها را مدرن جلوه می دهند.

همچنین آسانسور شیشه ای نما شاهکار واقعی از تلفیق هنر و مهندسی  است. چرا که این آسانسورها به گونه‌ ای طراحی شده ‌اند که مطابقت بیشتری با معماری منازل دارند.

 اکثر آسانسور های شیشه از سیستم های مدولار برخوردارند. بدین ترتیب خود به عنوان یک سازه مستقل عمل می کنند و نیازی به بالابر ندارند.

به همین دلیل این نوع آسانسور طرفداران زیادی دارند و ظاهر ساختمان را جذاب تر نشان می دهند. ما در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با آسانسور های از جنس شیشه مطالبی بیان کنیم. 

آسانسور-شیشه-ای

آسانسور شیشه ای گرد

امروز استفاده از آسانسور های شیشه ای گرد در منازل روایج شده است. چرا که امن ترین گزینه جهت جابجایی افراد از یک طبقه به طبقه دیگر هستند.

آسانسور های شیشه‌ ای در مقایسه با سایر آسانسور ها فضای کمتری اشغال می کند. قطر اکثر این مدل از آسانسور های گرد ۵۰ اینچ است. بنابراین حتی افراد مسن نیز می توانند با ویلچر در بین طبقات ساختمان جابجا شوند.

 انتخاب قطر آسانسور به عهده خود فرد است. به طوری که حتی می ‌توانید آسانسور مورد نیاز خود را با قطر ۳۵ اینچ نیز سفارش دهید. طراحی آسانسور های شیشه‌ ای به گونه ای است که زمان و هزینه نصب آن پایین است.

 

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان

کاربرد آسانسور های شیشه‌ ای به داخل منازل یا محیط های اداری و تجاری خلاصه نمی شود بلکه در بیرون ساختمان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. آسانسور های از جنس شیشه برای بیرون ساختمان در طرح ها و اندازه های متنوع تولید می شود.

 تولید کننده آسانسور شیشه ای ابتدا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و سپس فضایی که این افراد برای نصب این وسیله در اختیار دارند و بودجه ای که می توانند برای خرید آن پرداخت کنند، بهترین آسانسور از جنس شیشه را برای بیرون ساختمان طراحی می کند.

۳ عامل هم در انتخاب اندازه آسانسور شیشه ای

 

 عوامل تاثیر گذار در انتخاب اندازه آسانسور شیشه‌ای عبارتند از:

  1. علت خرید آسانسور های شیشه‌ ای چیست؟

 در مرحله اول باید به این موضوع توجه کنید که چه انتظاری از آسانسورهای شیشه‌ای دارید. آنرا برای افزایش دسترسی به خانه خریداری می کنید یا می خواهید آنقدر بزرگ باشد که یک صندلی چرخدار را بتوانید با آن جابجا کنید؟ چند نفر می خواهند برای جابجایی بین طبقات ساختمان از این آسانسور استفاده کنند؟

  1. فضایی که در خانه یا محل کار خود جهت نصب آسانسور های شیشه ای در اختیار دارید.

 اگر فضایی که در اختیار دارید کوچک است، می توانید از آسانسور شیشه ای کوچک استفاده کنید اما اگر محدودیت فضا وجود ندارید، بهتر است مدل های مختلف با ابعاد نسبتا بزرگ را انتخاب کنید.

  1. بودجه

اگر قیمت آسانسور شیشه ای برای تان مهم نیست می توانید آسانسور های شیشه های بزرگ و مجهز را انتخاب کنید اما اگر محدودیت بودجه دارید، بهتر است جهت صرفه جویی در هزینه ها یک آسانسور شیشه ای کوچک انتخاب کنید.

مشاوره تلفنی فرابالابر

 

نصب آسانسور شیشه ای

بعد از اینکه آسانسور شیشه ای مورد نیاز خود را تهیه کردید، باید نصب آن را به افراد متخصص بسپارید. نصب آسانسور شیشه ای کار ساده ای نیست، چرا که شما می خواهید سالیان زیادی از این آسانسور در منزل یا محل کار خود استفاده کنید. بنابراین بهتر است راه‌اندازی آسانسور شیشه ای را به یک تیم متخصص و کاربلد بسپارید.

 فرا بالابر با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان کلیه خدمات طراحی، ساخت، نصب و خدمات سرویس و نگهداری انواع بالابر و آسانسور از جمله آسانسور خانگی،  بالابر برقی ، هیدرولیکی ، بالابر ویلچر بر و … در کلیه شهرهای ایران ارائه می دهد.

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده های آسانسور و بالابر در ایران است که با بهره مندی از مهندسین زبده و باتجربه در رابطه با طراحی و تولید و فروش آسانسور شیشه ای تیز فعالیت دارد.

 جهت طراحی، سفارش و نصب آسانسور شیشه ای دو نفره یا دیگر مدل های آسانسور و بالابر نفربر می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در پایین صفحه با متخصصان ما تماس بگیرید.

 

قیمت آسانسور شیشه ای

قیمت آسانسور های شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد ؛ عواملی نظیر، نوع شیشه، ابعاد، جنس ، دستمزد، نحوه ساخت آسانسور شیشه ای و بسیاری از عوامل دیگر 

مشاوره تلفنی فرابالابر

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا در رابطه با آسانسور های از جنس شیشه و نصب و راه‌اندازی آن مطالبی بیان کنیم. همچنین دلایل انتخاب این وسیله، علت خرید آن و ۳ عامل مهم در انتخاب اندازه این دستگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

اگر در رابطه با آسانسور های شیشه ای یا بالابرها سوالی داشته باشید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید زیرا ما در تولید و فروش انواع آسانسور و فروش بالابر خانگی و فروشگاهی و ساختمان و … به صورت تخصصی فعالیت داریم. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

سوالات پر تکرار در رابطه با تولید و فروش آسانسور های شیشه ای

 

بهترین مدل آسانسور های شیشه ای برای استفاده در منزل کدام است؟

آسانسور های شیشه ای گرد به علت اینکه فضای کمی اشغال می کند و هزینه نصب و راه‌اندازی آن نیز پایین است، بهترین گزینه برای استفاده در منازل به حساب می آید.

آسانسور های شیشه ای چه ویژگی هایی دارد؟

• قابل اعتماد و ماندگار • کاهش مصرف انرژی • پایین بودن هزینه نصب و نگهداری

مزایای بهره مندی از خدمات فرا بالابر کدامند؟

• طراحی و ساخت آسانسور های شیشه ای توسط مهندسین زبده انجام می گیرد. • کیفیت خدمات بالا است. • اولویت کار متخصصان ما جلب رضایت مشتریان است.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *