فروش بالابر پله پیما

فروش بالابر پله پیما در سال های اخیر به دلیل آگاهی مردم از مزایای این وسیله برای بیماران و سالمندان بالا رفته است و بازارخوبی پیدا کرده است. اگر والدین شما یا یک شخص در خانه شما به دلیل بالارفتن سن یا تصادف و بیماری های حرکتی قادر به بالارفتن از پله ها نیستند و به کمک عصا، واکر یا ویلچر حرکت می کنند، قطعا با خرید دستگاه پله رو و نصب سریع آن در منزل خود می توانید بسیاری از مشکلات آن ها را برای ورود به طبقات بالا برطرف کنید.

صندلی پله پیما را به عنوان پله برقی خانگی نیز می شناسند؛ این محصول به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از نرده پله و یا دیوار کنار پله به عنوان مسیر، روی صندلی پله پیما نشسته و به طبقات بالا و پایین بروند.

امروزه در دنیا، بالابر پله رو جابه جایی از طریق پله ها را بسیار راحت کرده است. در حقیقت نصب و ساخت بالابر پله پیما برای جا به جا کردن راحت سالمندان و یا اشخاصی که مشکلات زانو، کمر و سایر مشکلات حرکتی دارند، صورت می گیرد. 

در این مقاله شما را با یکی از کاربردی ترین وسیله های جا به جایی یعنی بالابر پله پیما و هزینه آن آشنا خواهیم کرد.

فروش-بالابر-پله-پیما-

    نحوه عملکرد بالابر پله برای افراد مختلف چگونه است؟

 

کارشناسان، بالابر پله را به گونه طراحی کرده اند که استفاده از آن در راه پله هایی با فضای کوچک و بدون نیاز به تخریب پله امکان‌پذیر باشد، این دستگاه را با کمک پیچ و مهره به صورتی به نرده یا دیوار متصل می کنند که به پله و دیوراها خدشه ای وارد نمی شود و بعدا قابل جداسازی باشد.

این بالابر با کمک یک کشنه کابلی و همچنین یک هدایت کننده خطی باعث جابجایی افراد می شود. کل فضایی که این بالابر اشغال می کند ۱۵ سانتی‌متر است و در زمان استفاده این فضا به ۴۵ سانتی‌متر از عرض راهروی افزایش می یابد.

بالابر می تواند دارای صندلی باشد و یا تنها فضایی برای ایستادن داشته باشد. چنانچه سالمند یا بیمار یا معلول بخواهد از بالابر استفاده کند باید، صفحه ای که برای ایستادن تعبیه شده را باز کرده و روی آن بایستاد و با استفاده از شاسی‌های کنترلی که بر روی دسته بالابر تبیه شده به بالا یا پایین پله ها برود.

شرکت آسانسور و تولید کننده این محصول برای حفظ ایمنی کاربر، کمربند ایمنی بر روی دستگاه  تعبیه کرده و یک سیستم مکانیکی حساس به شتاب در شاسی اصلی بالابر تعبیه شده است کارکرد این سیستم به این صورت است که در صورتی که سیم بکسل به هر علتی  پاره شود از سقوط بالابر جلوگیری می شود و برای افراد هیچ گونه مشکلی رخ نمی دهد. 

 

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

انواع بالابر پله نورد را نام ببرید؟

  1. بالابر پله ای چرخشی
  2. بالابر پله ای هیدرولیکی
  3. بالابر پله ای خانگی
  4. بالابر پله ویلچر بر
  5. بالابر پله ایستاده
  6. بالابر پله ای چرخشی(این مدل همان بالابر پله ای نرده ای است با توانایی چرخش یا حرکت  مستقیم بر روی ریل، همچنین موتور بالابر بر روی صنذلی قرار گرفته است.

طراحی و ساخت صندلی بالابر پله ای

طراحی بالابر پله پیما به گونه ای صورت می گیرد که مستقیم و پاگردگردان باشد. دقت کنید که مدل مستقیم این دستگاه از مدل چرخشی اش دارای قیمت پایین تری می باشد.

شیوه عملکرد صندلی بالابر پله ای مستقیم به این گونه بوده که فرد در هر پاگرد از بالابر پیاده می شود و مجدد سوار بر بالابر بعدی می شود.

در صورتی که مدل پاگردگردان، همان طور که از اسمش پیدا است کل مسیر پلکان را بدون توقف می پیماید.

 

 

انواع بالابر پله نورد را نام ببرید؟

  • بالابر هیدرولیکی (برای یک مسیر قابل استفاده است):

برای خرید بالابر پله پیما و قیمت صندلی بالابر پله ای باید بدانید هر یونیت هدرولیکی این دستگاه حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیون هزینه دارد.

  1. بالابر نرده ای:
  2. این محصول توانایی چرخش یا حرکت مستقیم را دارد. محل قرار گیری موتور این بالابر روی صندلی است).این نوع بالابر دارای مدل ایتالیایی و ایرانی هستند البته قیمت یونیت ایتالیایی ۵۰۰۰هزار یورو و یونیت ایرانی حدول ۱۷ تا۱۸ میلیونمی باشد). طراحی بالابر پله به صورت مستقیم و پاگردگردان می باشد، قیمت بالابر پله پیما مدل مستقیم این ارزان‌تر از مدل پاگردگردان است.

ویژگی‌ها بالابرهای پله ای مجموعه فرا بالابر چیست؟

  1. این بالابرهافضای کمی اشغال می کنند.
  2. دارای بیمه نامه می باشند.
  3. نیازی به تخریب پلکان و راه پله نیست.
  4. قابل نصب روی نرده یا دیوار می باشد.
  5. توسط پیچ و مهره‌ به پله و دیوار متصل می شود.
  6. قابل نصب در مکان های مختلف.
  7. دارای یک سیستم ایمنی حساس به شتاب برای جلوگیری از سقوط افراد و بالابر بروی آن نصب شده است.
  8. می توان از بعضی مدل ها فرد به حالت ایستاده یا نشسته استفاده کند.
  9. یک سیستم کنترلی با اثر انگشت بر روی دستگاه نصب می شود.

 مشخصات آسانبر پله ای مجموعه فرا بالابر

  مشخصات-آسانبر-پله-ای-فرابالابر-

 این دستگاه دارای 127کیلوگرم ظرفیت است و سرعت آن برابر 15/. متر بر ثانیه است همچنین مجهز به یک کمر بند ایمنی می باشد. این دستگاه دارای دو عدد ریموت کنترل است. همچنین ریل و تمام قسمت های متحرک صندلی به یک سیستم ایمنی برخورد با مانع مجهز شده است.

بالابر پله نورد دارای پاراشوت یا ترمز ایمنی نیز است. حتی در زمان قطعی برق نیز افراد می توانند از این دستگاه استفاده کنند. دارای دو نوع Indoor و  outdoor که هم به صورت ایستاده، هم به صورت نشسته قابل استفاده اند.

 

بخش نشیمنگاه این دستگاه در ابتدا مسیر قابلیت گردش 90 درجه ای دارد البته این حرکت راحت و توقف نرم و بی صدا است. این دستگاه برای ساختمان های دوبلکس، دو طبقه یا تریبلکس برای جابجایی سالمندان و افراد ناتوان طراحی شده است.

بالابر معلولین در مراکز درمانی، درمانگاه ها، مطب ها، بیمارستان ها جهت استفاده معلولین و بیماران بسیار پرکاربرد است. نصب این دستگاه به معلولین یا بیماران این امکان را می دهد تا به راحتی بین طبقات به راحتی حرکت کنند، مخصوصا افرادی که بیماری قلبی، ناراحتی ستون فقرات و زانو درد دارند بسیار کاربردی می باشد. از ویژگی های بالابرهای پله می توان به راحتی نصب و زیبایی ظاهری دستگاه اشاره کرد.

نمایندگی فروش بالابر پله پیما در تهران

مجموعه فرا بالابر از مرکز فروش بالابر پله پیما در ایران است. این مجموعه در زمینه ساخت و فروش انواع بالابر برقی و صنعتی و بالابر ویلچر خانگی در تهران می باشد، این مجموعه با طراحی، ساخت و نصب انواع بالابر ها خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهند.

این مجموعه در زمینه فروش بالابر پله رو برقی و هیدرولیکی از قبیل:  اسانسور خانگی  ، نصب اسانسور ، بالابر هیدرولیکی ، بالابر پله قابل حمل، بالابر مغازه ای، بالابر رستورانی، بالابر انبار، پله برقی برای منزل، بالابر صنعتی، بالابر ساختمانی، بالابر موتور گیربکسی  و  اسانسور هیدرولیکی … فعالیت دارد

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

نمونه پروژه های نصب بالابر پله پیما فرا بالابر

سوالات متداول در رابطه با بالابر پله پیما

آیا بالابر خانگی مجموعه فرا بالابر دارای دوام و طول عمر بالایی است؟

مشتریان از این نوع بالابر برای کمک در رفت و آمد خود در زمان حاضر و آینده بهره (در سن پیری)بهره می گیرند. این بدان معناست که شما می توانید سالهای زیادی با استفاده از این بالابر طبقات مختلف را بپیماید.

بالابر خانگی چه میزان از فضای خانه یا کلینیک شما را اشغال می کند؟

برای احداث این بالابرهای خانگی فضای بسیارکمی لازم است. در حقیقت این فضا کمتر از یک متر مربع (۰٫۵۵ متر مربع) است.

آیا بالابرهای خانگی از راه دور قابل کنترل هستند؟

بیشتر بالابرهای تولیدی در ایران شامل دو کنترل از راه دور می باشند. هر زمان که بخواهید می توانید آن را متوقف کنید و یا حرکت دهید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “فروش بالابر پله پیما

  1. فاطمه گفت:

    هزینه نصب بالابر پله پیما چقدر میباشد؟

  2. سعید گفت:

    بالابر پله پیما تا چقدر وزن را میتواند تحمل کند ؟

  3. حمید گفت:

    ایا شرکت شما خدمات پس از فروش برای بالابر پله پیما دارد؟

  4. جمشید رحیمی گفت:

    سلام ایا این بالابر به عنوان وسیله ای برای بالا رفتن از پله ها مناسب هست؟

  5. مینا سرفراز گفت:

    صندلی پله برقی مناسب وزن سنگین هم هست؟ قیمت صندلی بالابر به صورت جدا چقدره؟

  6. میلاد گفت:

    سلام وقتتون بخیر منزل ما ۱۷ تا پله داره شیب آن هم یک تنده میخواستم ببینم هزینه پله نورد برای پله‌ها چقدر می‌شه ممنونم جواب بدید

  7. محمد گفت:

    سلام، زمان تحویل بالابر مستقیم زودتره یا گردشی؟

  8. پوریا عرب گفت:

    سلام ما تو مجتمع هستیم طبقه چهارم و مستاجر نرده‌های اینجا ا

    از این ساده‌هاست امکان نصب وجود داره ؟؟ آیا بعد از این منزل

    میشه جای دیگه‌ی استفاده کرد؟؟؟ قیمت تقریبا؟؟ سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *