فروش بالابر ویلچر بر

بالابر ویلچر بر، دارای صندلی چرخدار می باشد و دستگاه ضروری و مناسبی برای کاربران دارای مشکلات حرکتی است و به آن ها آزادی و استقلال حرکت می دهد تا بدون مشکل و کمک دیگران در خانه تردد کنند. در این نوع بالابر به همراه فرد ویلچردار، سه نفر دیگر می توانند در داخل بالابر قرار گیرند که به این ترتیب ابعاد این نوع بالابر نسبت به سایر مدل های دیگر بزرگ‌تر و پهن تر می باشد.

این نوع بالابرها دارای انواع مختلفی هستند. بالابر ویلچر برای خودرو، مخصوص معلولینی است که می خواهند از ماشین استفاده کنند جالب است بدانید بالابر ویلچر روی باربند ماشین ها قابل نصب می باشند.

هزینه نصب بالابر ویلچر در مکان های مختلف متفاوت است اما نسبت به سایر بالابرها مناسب تر است.

بالابر-ویلچر-بر

مشخصات بالابر ویلچربر

از عمده محاسن ویلچربر نصب راحت و سریع، استفاده کردن از برق تک فاز، قابلیت نصب در همه مکان های عمومی، حرکت نرم و بدون آلودگی صوتی می باشد. برای انواع راه پله ها با فضای کم و بدون احتیاج به تخریب در راه پله ها از صندلی های معلول بر که شباهت زیادی به بالابر خانگی دارند، استفاده می شود. قابل نصب در هر دو طرف راه پله می باشند. امکان جمع شدن در مکان هایی که به فضای بیشتری نیاز است. آسانسور خانگی و هیدرولیکی، بالابر موتور گیربکسی معلولین، بالابر وینچی معلولین از مواردی هستند که در این راستا مورد استفاده قرار می گیرند.

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.


09121405984


02188700099



مهم ترین ویژگی نصب بالابر ویلچربر

  • ایمنی مناسب: بالابر ویلچر خانگی مجهز به سنسورهای ایمنی در بالا و پایین خود می باشد که به این گونه مسیر انسداد را به درستی تشخیص می دهد و در زمان دقیق آن را متوقف می کند از این نظر ایمنی دستگاه بسیار بالا است.
  • داشتن صرفه اقتصادی
  • اجرای راحت بر روی راه پله
  • کم جا بودن

انواع مختلف بالابرهای ویلچربر

فروش بالابر ویلچر در مدل های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام از آن ها برای مکان و کار خاصی مناسب هستند. بالابرهای اتوبوس، بالابر پله پیما، بالابرهای هیدرولیک، بالابرهای خودروی معلولین از انواع مدل های بالابر می باشند. با توجه به ویژگی هایی که این بالابرها دارند بسته به نیاز مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

  • بالابر ویلچر اتوبوس
  • بالابر ویلچر پله
  • بالابر ویلچر بر هیدرولیک
  • بالابر ویلچر ماشین معلولین و …

بالابر ویلچر اتوبوس:

امروزه به دلیل افزایش جمعیت شهری و ترافیک ها اکثر مردم از وسایل حمل و نقل عمومی برای جابه جایی استفاده می کنند. بالابر ویلچر اتوبوس وسیله ای است که به معلولین کمک می کند تا به راحتی از اتوبوس استفاده کنند. این مدل از ویلچر بر در جلوی اتوبوس نصب می شود تا فرد با ویلچر خود روی آن قرار بگیرد و در نهایت با استفاده ریموت کنترلی دستگاه بالا یا پایین برود و فرد به راح تی از سوار اتوبوس شود.

بالابر ویلچر خودرو معلولین:

این نوع ویلچر در داخل باکسی که بر روی سقف خودرو است جای می گیرد. یک بالابر ویلچر بر روی خودروهای مختلف قابل نصب است به همین دلیل به آن بالابر ویلچر بر روی باربند ماشین نیز می گویند. بالابر ویلچر برای ماشین از جمله خدمات عصر نوین برای افراد معلولی می باشد که تا حد زیادی عبور و مرور را برای آن ها بی نیاز از افراد دیگر کرده است.


مشاوره تلفنی فرابالابر

کاربرد بالابر ویلچر

کاربرد اصلی بالابر معلولین و ویلچربر برای حذف رمپ معلولین می باشد، یکی از ویژگی های برجسته این محصول مجهز بودن به یک جک مستقیم است که موجب می شود امکان سقوط در این نوع بالابر صفر باشد.

برای مکان هایی که امکان نصب آسانسور وجود نداشته و فضای کمی در دسترس است و یا نصب آسانسور موجب بالا رفتن هزینه ها می شود این بالابر می تواند بسیار کاربردی باشد.همچنین جهت اطلاع از قیمت اسانسور و نصب ان توسط شرکت ما به صفحه مربوط مراجعه کنید .

نصب بالابر ویلچر چه مدت طول می کشد؟

این محصول برای مکان هایی که فاصله سطحی چند سانتی متری دارند انتخاب بسیار مناسبی است.

مدت زمان لازم از طراحی بالابر ویلچر تا راه‌اندازی بالابر ویلچر به طور معمول از شش تا ۲۰ روزه کاری طول می کشد. این زمان برای برش دیافراگم و ساخت و نصب بالابر کافی می باشد. معلولین می توانند با استفاده از بالابر ویلچر طبقات را به راحتی طی کنند که این موضوع فواید بسیاری دارد.

قیمت بالابر ویلچر بر

قیمت-بالابر-ویلچر-بر

قبل از ساخت بالابر ویلچر می توان هزینه های آن را تا حدودی محاسبه کرد البته عوامل متعددی بر هزینه بالابر ویلچر اثر گذار هستند که از جمله آن ها به جنس، ابعاد محصول، تکنولوژی بالابرو … می توان اشاره کرد. متأسفانه به دلیل عدم ثبات بازار و نواسانات قیمت ارز موجب شده تا خریداران برای خرید به طور روزانه قیمت را بررسی کنند. خریداران می توانند از طریق تماس با شماره های شرکت آسانسور مندرج در سایت جهت بررسی قیمت و خرید اقدام کنند.

برای خرید بالابر ویلچر بر باید به حد کافی دقت کرد زیرا اگر از شرکت های نامعتبر خریداری شود احتمال اینکه کیفیت محصول پایین باشد و باعث خسارات جدی مخصوصا باعث آسیب رسیدن به جسم بیمار شود، بسیار بالا است.

برای مکان هایی که امکان نصب آسانسور وجود نداشته و فضای کمی در دسترس است و یا نصب آسانسور هیدرولیکی موجب بالا رفتن هزینه ها می شود این بالابر می تواند بسیار کاربردی باشد.

درحقیقت این محصول برای مکان هایی که فاصله سطحی چند سانتی متری دارند انتخاب بسیار مناسبی است. تمامی محصولات گروه فرابالابر دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند و با قیمت مناسب به تمام نقاط کشور عرضه می شوند.

نمایندگی فروش بالابر ویلچر

گروه فرا بالابر تولید کننده و فروشنده انواع ویلچر بر، بالابر پله رو، ویلچر بر هیدرولیکی، استاکر ، بالابر ویلچر بر هیدرولیک، بالابر ویلچر برقی، جک پالت و غیره است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. فروش بالابر ویلچر در تهران از طریق نمایندگی فروش بالابر ویلچر صورت می گیرد. محصولات این گروه دارای گارانتی پس از فروش و تضمین کیفیت می باشند.

خرید بالابر ویلچر بر

برای خرید بالابر ویلچر بر باید به حد کافی دقت کرد زیرا اگر از شرکت های نامعتبر خریداری شود احتمال اینکه کیفیت محصول پایین باشد و باعث خسارات جدی مخصوصا باعث آسیب رسیدن به جسم بیمار شود، بسیار بالا است.

تمامی محصولات گروه فرابالابر دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند و با قیمت مناسب به تمام نقاط کشور عرضه می شوند. برای خرید انواع مدل بالابر ویلچر می توانید از طریق مرکز فروش بالابر ویلچر در تهران اقدام کرد.

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.


09121405984

02188700099

سوالات متداول در مورد بالابر ویلچر 

از مهم ترین تفاوت های ویلچر بر با بالابرپله رو چیست؟

مدل بالابرپله رو برای نصب فضای کمی از محیط را اشغال می کند در حالی که مدل ویلچر برها به دلیل طراحی خاصی که دارند به فضای بیشتری از راه پله نیازمند هستند.

فضای مورد نیاز برای ویلچر بر تا چه حد می باشد؟

این دستگاه در حالت بدون استفاده 30 سانتی‌متر از فضا را اشغال می کند و در حالت ایستاده و استفاده 110 سانتی‌متر از فضای راه پله را محصور می کند.

برای نصب ویلچر بر چه اقداماتی توسط خریدار باید صورت بگیرد؟

تنها کافی است با نمایندگی های این محصول تماس حاصل شود کارشناسان بر اساس فضا و نظرات افراد نصب ویلچر توسط کارشناسان متخصص در اسره وقت آغاز می شود. ناگفته نماند خدمات پس از فروش این دستگاه نیز به خریداران تعلق می گیرد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “تولید و فروش بالابر ویلچر بر

  1. اصغر گفت:

    هزینه نصب بالابر ویلچر بر چقدر است ؟

  2. مهرشاد گفت:

    چگونه بالابر ویلچر بر را روغن کاری کنیم ؟

  3. ماندانا گفت:

    ایا خدمات پس از فروش برای بالابر ویلچر بر دارید؟

  4. mitra گفت:

    این محصول همون بالابر ویلچر از پله یا میشه برای پله هم استفاده کرد؟ قیمت بالابر ویلچر چطوره؟

  5. فریبا امامی گفت:

    سلام خسته نباشید من این بالابر ویلچر بر رو از شما تهیه کردم و خیلی ممنونم کیفیت خوبی داشت قیمت بالابر ویلچر از پله هم خیلی خوب بود

  6. tahere گفت:

    قیمت ویلچربر یا بالابر معلول چقدره گارانتی هم دارین شما تا چه مدت گارانتی میدین؟

  7. رامین نظری گفت:

    این بالابر برای معلولین خیلی مناسب هست من پیشنهاد میکنم از همین جا هم تهیه کردم که خیلی به موقع تحویل گرفتم و نصب هم عالی بود

  8. فرهاد گفت:

    اورهال این بالابرها هر چند وقت یکبار انجام می شود؟

  9. احمد گفت:

    سلام خسته نباشید ، ایا بالابر خانگی دارای صدای اضافه میباشد که مزاحمت ایجاد کند ؟؟

  10. اکبر گفت:

    سلام ، خسته نباشید ، زمان دریافت و نصب بالابر خانگی چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *