بالابر وینچی خانگی 

شرکت آسانسور فرابالابر شناخته ترین طراح سازنده و فروشنده انواع بالابر های خانگی می باشد. این شرکت با رزومه درخشان و بهره گیری از متخصص ترین کارشناسان در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع بالابر و آسانسور، جهت ساخت بالابر وینچی برای منزل شما در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

بالابر وینچی خانگی
آشنایی با بالابر وینچی خانگی

آشنایی با بالابر وینچی خانگی

بالابر وینچی خانگی یکی از پرکاربردترین نوع بالابر کششی به شمار می رود که فاقد موتور هیدرولیکی است و در داخل خانه ها برای حمل سالمند، معلول و افراد به کار برده می شود. البته با توجه به سیستم این بالابرها و ضریب اطمینان آن ها برای استفاده تعداد افراد زیاد، مناسب نیست.

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

مشخصات بالابر وینچی خانگی

اصلی ترین ویژگی های بالابر وینچی خانگی شامل موارد زیر می شود:

  • امکان ساخت تا ارتفاع 10 متر با 4 توقف را دارد.
  • این بالابر مجهز به تابلو فرمان رله وکنتاکتوری سازگار با سیستم بالابر می باشد.
  • امکان ساخت برای بارهای سنگین تا 1500 کیلوگرم را دارد.
  • بالابر برای تنظیم سرعت و استارت نرم بدون شوک می توان درایو نصب کرد.
  • قابلیت استفاده از برق تکفاز و استیل کاری کفی را دارد.
  • می توان با استفاده از نسبت های پایین تر گیربکس سرعت دستگاه را بالا برد.
  • مجهز به سنسور نوری برای تشخیص اجسام در زیر کفی و جلوگیری از برخورد کابین با کف شده است.

کاربرد بالابر وینچی خانگی

در آپارتمان هایی که تعداد طبقات از چهار طبقه کمتر است که عموما آسانسور ندارند می توان از بالابر وینچی خانگی استفاده کرد.

به طور کلی ظرفیت بالابر وینچی خانگی به اندازه جابه جایی کالسکه؛ سالمند، ویلچر اجسام سنگین و مواد غذایی است. اغلب هزینه های تعمیر و نگهداری بالابر وینچی خانگی نیز پایین تر از یک آسانسور معمولی است.

 

 قیمت بالابر خانگی

قیمت بالابر وینچی خانگی در مقایسه با قیمت بالابر هیدرولیکی کمتر است چون فاقد پاراشوت و راپچرولو می باشد. عواملی مانند ابعاد، قدرت موتور، ارتفاع و جنس و ابعاد کفی روی هزینه خرید آسانسور وینچی خانگی تاثیر می گذارد.

  اما با توجه به قیمت پایین آن برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی بکنند کافی است و به صورت نیم کابین سفارش داده می شود. شما می توانید جهت کسب استعلام از لیست قیمت بالابر وینچی خانگی با شرکت فرا بالابر در ارتباط باشید.

 

مزیت بالابرهای وینچی خانگی

نصب آسان، سرعت بالاتر، صرف انرژی کمتر و قیمت پایین نسبت به بالابرهای هیدرولیکی را می توان اصلی ترین مزایای بالابر وینچی خانگی دانست. هم چنین این بالابر ها قادرند سریع تر از آسانسورهای هیدرولیک حرکت کرده و مسافت ‌های عمودی طولانی ‌تری را طی کنند.

مزیت بالابرهای وینچی خانگی

ساخت بالابر وینچی خانگی

طراحی و ساخت آسانسور وینچی خانگی توجه به کاربرد و سلیقه مشتریان انجام می شود. شما می توانید بر اساس وزن، ارتفاع، ابعاد کابین و کفی طراحی و ساخت بالابر وینچی خانگی را به کارشناسان حرفه ای ما بسپارید.

 

نصب بالابر ونیچی خانگی

بعد از درخواست برای خرید بالابر وینچی خانگی کارشناسان شرکت فرا بالابر در محل حاضر می شوند و بعد از اندازه گیری دقیق محل نصب بالابر شروع به ساخت دستگاه می کنند.

بعد از پایان طراحی و ساخت بالابر بایستی مکان مناسبی برای نصب آن انتخاب کنید. کارشناسان ما در تعیین محل نصب بالابر وینچی خانگی به درنظر گرفتن پارامترهای مختلف به شما کمک می کنند. هزینه نصب بالابر توسط شرکت سازنده به صورت رایگان است و نصب آسانسور و بالابر این دستگاه باید حتما توسط نصابان ماهر و مجرب انجام شود. در غیر این صورت کارایی و امنیت دستگاه کاهش پیدا می کند.

سوالات متداول درباره بالابر وینچی خانگی

چرا باید از بالابر وینچی خانگی نصب کنیم؟

حمل و نقل سریع و راحت، سرعت بالا و صرف انرژی کمتر باعث شده است تا افراد بسیاری در خانه هایشان از بالابر وینچی خانگی استفاده کنند

امنیت بالابر وینچی خانگی چقدر است؟

شرکت فرا بالابر کلیه استاندارد های لازم و موارد ایمنی را برای بالابر خانگی اعمال می کند تا بالابری که برای مشتری ساخته و نصب می شود از امنیت کافی برخوردار بوده و استهلاک کمی داشته باشد.

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)