فروش بالابر نفربر

در سال های اخیر تولید و فروش بالابر نفربر به دلیل افزایش استفاده از این دستگاه ها در صنایع مختلف، به شدت افزایش یافته است تا جایی که تولید بالابر  نفربر می تواند یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری باشد. به طور کلی بالابرها را به دو دسته تقسيم مي کنند: بالابرهای ثابت و بالابرهای متحرک که برای کار در ارتفاع های مختلف و جا به جایی و انجام امور خدماتي مختلف، رنگ آميزي، ساخت سازه ها و ساختمان ها و تعمیرات تولید می شوند. برای خرید بالابر نفربر، بالابر برقی و دیگر مدل های بالابر به دلیل شیوه کار و جابه جایی در ارتفاع لازم است از شرکت ها و نمایندگی فروش بالابر نفربر معتبر اقدام کرد. بالابرها برای افرادی که در منازل چند طبقه و فضای مناسب برای نصب اسانسور ندارند، گزینه مناسبی است. در واقع مدل بالابر نفربر و ابعاد آن تعیین کننده موارد مربوط به هزینه بالابر نفربر می باشد. 

تولید-و-فروش-بالابر-نفربر

بالابرهای نفربر چیست؟

بالابرهای نفربر به دو صورت هیدرولیک و کششی با ایمنی بالایی ساخته می شوند. یکی از مهمترین و بارزترین ویژگی این بالابرها مجهز بودن به مکانیزم  ضد سقوط می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه ها عدم نیاز به موتور خانه(هوم لیفتینگ) است.

این وسیله در میان پله ها یا داخل حیاط در منازل 2 الی 6 طبقه  کار گذاشته می شود. این دستگاه ها از لحاظ شکل و شمایل و ایمنی مشابه آسانسورها هستند و تنها از نظر سرعت و ابعاد و ظرفیت فضای موجود متفاوت هستند. به طور کلی به بالابرهای نفربر، آسانسورهای هیدرولیکی نیز می گویند.

بالابرهای هیدرولیکی به صورت نیم کابین و یا تمام کابین قابل عرضه هستند. این بالابرها از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشند، ترمزهای ضد سقوط ازدیگر تجهیزات امنیتی این بالابرهستند که توانایی جابه جایی افراد با وزن های بالا را دارند.

نصب  بالابر نفربر

بهتر است برای خرید بالابر نفربر از طریق یک مجموعه و گروه معتبر اقدام کنید تا در طراحی و نصب  بالابر نفربر مناسب شما بهترین عملکرد را داشته باشند.

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

انواع بالابر نفربر

  1. بالابر نفربر سیار
  2. بالابر نفربر هیدرولیکی

  3. بالابر نفربر ساختمانی

  4. بالابر نفربر پله ای

  5. بالابر فروشگاهی نفربر
نمونه بالابر هیدرولیکی با حفاظ پروفیلی

بالابر نفربر سیار موجود در بازارهای داخلی

بالابرهاي سيار را با توجه به توان دسترسي به دو دسته تقسيم مي کنند:

 

1. بالابر متحرک با دسترسی عمودی:
از اين بالابر ها به صورت عمودي برای حمل بار و افراد استفاده می شود. این بالابر دارای انواع مختلفی است که شامل: انواع بالابر صنعتی از قبیل بالابرهای تلسکوپی، بالابرهاي الکتریکی عمودبر و بالابرهای آکاردئوني و بالابرهاي هیدرولیکی عمودبر مي شود.


2. بالابر متحرک با دسترسی عمودی و افقی
به اين بالابرها بوم ليفت می گویند و شامل بالابرهای هيدروليکي مفصلي و هيدروليکي تلسکوپي و يا ترکيب دو مدل هستند. از اين نوع بالابر ها برای  کار در ارتفاعات، برای جابجايي نفر و دسترسي به نقاط جانبي بهره می گیرند. از هر کدام از این مدل ها نيز به صورت قابل يدک و يا نصب شده بر روي کاميون و يا خودرو می توان استفاده کرد.

 

بالابر نفربر هیدرولیکی

یکی از مدل های پرفروش بالابر در ایران، بالابر نفربر هیدرولیکی می باشد که مصارف بالایی در بخش های مختلف دارد و همچنین از امنیت بالایی نیز برخوردار است. ابعاد بالابر هیدرولیکی دارای دامنه وسیعی است و البته میزان فضا و خواسته مشتری نیز مهم است. قیمت بالابر نفربر هیدرولیکی تحت تاثیر عواملی از قبیل: مدل و مکانیزم بالابر هیدرولیک، جنس فولاد، طراحی و تکنولوژی ساخت، سیستمهای ایمنی، قطعات مورد استفاده، رنگ بالابر می باشد. علاقمندان به خرید برای اطلاع از قیمت اسانسور ها و مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط فروش و نصب بالابر معلولین می توانند با مرکز فروش بالابر نفربر فرابالابر تماس حاصل کنند.

 

بالابر نفربر ساختمانی

این نوع بالابر معمولا در ساختمان ها استفاده می شود و دارای یک شیر پایین آورنده اضطراری دستی و سیستم  قطع برق (نجات اضطراری) و همچنین مکانیزم جلوگیری از سقوط است. موتور این بالابر بسیار قدرتمند می باشد و نفرات بیشتری را می تواند جا به جا کند. ساخت بالابر نفربر بیشتر در ساختمان های در حال ساخت دیده می شود.

بالابر نفربر پله ای

بالابر-نفربر-پله-ای

بالابر پله ای وسیله متحرکی برای جابه جایی افرادی که دارای ناتوانی های جسمی هستند و سالمندان و وسایل در بین طبقات مختلف است. به بالابر پله ای، بالابر پله پیما نیز می گویند که برای جابه جایی راحت تر و سریع تر استفاده می شود و دارای یک صندلی برای نشستن افراد می باشد. صندلی پله پیما با توجه به ارتفاع، نوع موتور و قدرت آن دارای مدل های مختلفی است.

بالابر پله ای یا پله پیما، از یک موتور گیربکسی کوچک و ریلی که قابلیت تاشدن دارد تشکیل می شود. بالابر نفربر نرده ای یکی از مدل های این نوع بالابر است، ناگفته نماند طراحی بالابر نفربر به گونه ای می باشد که در زمان نصب بالابر نفربر نرده ای باید آن را به راه پله ها متصل کرد البته هیچ گونه خسارتی به راه پله وارد نمی شود. مجموعه فرا بالابر با به کار گیری بهترین ابزارها توانسته است در زمینه ساخت و نصب آسانسور و آسانسور هیدرولیکی و فروش بالابر پله پیما رضایت مشتریان خود راه به همراه داشته باشد.

انواع بالابر پله پیما عبارت اند از:

  1. بالابر های پله ای چرخشی
  2. بالابر های پله ای هیدرولیکی
  3. بالابر های پله ای خانگی
  4. بالابر های پله ویلچر بر
  5. بالابر های پله ایستاده

مشاوره تلفنی فرابالابر

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بالابر نفربر

در واقع یکی از مهمترین نکات در مورد بالابرها هزینه پایین آن ها نسبت به خریداری آسانسورها است. قیمت بالابر نفربر خانگی موجب شده که در بیشتر مواقع نصب ان نسبت به آسانسورها ترجیح داده شود. فروش بالابر خانگی و آسانسور خانگی در انواع مختلفی صورت می گیرد و هر کدام دارای ویژگی های مختلفی است که البته نوع ساختمان و فضای آن می تواند نقش بسزایی در انتخاب نهایی مدل بالابر داشته باشد. قیمت بالابر نفربر آپارتمانی یا خانگی بسته به نوع و مدل بالابر، به عوامل متعدد دیگری از قبیل مکانیزم هیدرولیکی بالابر، برقی، تک نفره و یا چند نفره بودن، ثابت و یا متحرک و… بستگی دارد. معمولا قیمت بالابر نفربر ثابت ارزان‌تر از نوع متحرک آن است. دیگر عوامل تاثیر گذار بر هزینه ساخت بالابر نفر:

  • ابعاد و ظرفیت بالابر
  • ارتفاع بالابر
  • ابعاد کابین بالابر
  • جنس کابین بالابر
  • محل نصب بالابر
  • نوع موتور
  • تجهیزات ایمنی و امنیتی آن

هزینه دستم

 

مجموعه فرابالابر، تولید و فروش بالابر نفربر

شرکت آسانسور فرابالابر یکی از شرکت های معتبر و پیشرو در زمینه ساخت و طراحی انواع بالابرهای صنعتی، بالابرهای ثابت، بالابرهای متحرک، ساخت وینچ های بالابری و ساخت و فروش بالابر هیدرولیکی است. این گروه توانسته اند گام موثری در جهت خدمت رسانی به صنعت کشور بردارند.

این گروه با فروش بالابر نفربر در تهران  و همچنین با در اختیار داشتن کارشناسان متخصص آماده ی ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود در جهت ساخت و طراحی انواع بالابر هستند. گروه فرابالابر از توان فنی بالایی برخوردار می باشد و پروژه های مربوط به مشتریان خود را در اسرع وقت تحویل می دهند.

راه‌اندازی  بالابر نفربر باید از بروز ترین دستگاه ها و متخصص ترین افراد بهره گرفته شود در غیر این صورت به دلیل استفاده در ازتفاع موجب صدمه جدی به افراد می شود، طراحی، تولید و مونتاژ انواع بالابر موتور گیربکسی با ایمنی بالا و استانداردهای کیفی از خدمات این گروه می باشد.

فرا بالابر، تولید و نصب انواع بالابر خانگی به همراه بیمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول در رابطه با بالابرهای نفربر

قیمت سرویس و تعمیر انواع بالابرها بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

عوامل مختلفی از قبیل: حجم کار، هزینه ایاب و ذهاب و غیره بر هزینه سرویس و تعمیر بالابر اثرگذار هستند.

ظرفیت بالابر ها تا چه حد می باشد؟

در خصوص بالابر های سیار ظرفیت بالابرها از ۱۳۰ کیلوگرم تا ۵۰۰ کیلوگرم متفاوت است.

مزایای آسانسور هیدرولیک نسبت به دیگر مدل های بالابر چیست؟

بالابرهای هیدرولیک نسبت به سایر انواع آسانسورها ارزانتر هستند. همچنین در یک ساختمان فضای کمتری را اشغال می کنند. آن ها برای بارهای سنگین بسیار کارآمد می باشند زیرا نیروی هیدرولیک مقاومت بالابری به مراتب بیشتری نسبت به سایر بالابرها ایجاد می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “تولید و فروش بالابر نفربر

  1. ساناز گفت:

    هزینه نصب بالابر نفربر چقدر است ؟

  2. ناهید گفت:

    بالابر نفربر چند کیلوگرم وزن را میتواند تحمل و جابجا کند ؟

  3. سمیرا گفت:

    ایا میتوان از بالابر نفربر به عنوان اسانسور تک نفره استفاده کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *