مقالات و دسته بندی ها

مقایسه آسانسور هیدرولیک با کششی

مقایسه-آسانسور-هیدرولیک-با-کششی

همانطور که میدانید آسانسور های بسیاری در سراسر بازار ایران به فروش می رسند که هر یک از آنها قابلیت منحصر به فردی داشته و برای مکان مجزایی تهیه و تولید میگردد. از محبوبترین آسانسور هایی که به خرید و فروش آن پرداخته می‌شود می‌توان به آسانسورهای هیدرولیک و کششی اشاره کرد. در این قسمت از مقاله می خواهیم به مقایسه آسانسور هیدرولیک با کششی بپردازیم. لذا خواهشمندیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی و مطالعه تان قرار دهید.

مشاوره تلفنی فرابالابر

اسانسور هیدرولیک چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم به بررسی تفاوت آسانسور هیدرولیک با کششی بپردازیم باید شما را با هر یک از این آسانسور ها و کاربرد هایشان به خوبی آشنا کنیم. باید بدانید در آسانسورهای هیدرولیکی یک پمپ الکتریکی تعبیه شده است که مایع هیدرولیک را به سمت سیستم بالابر جک هدایت می فرماید.

همچنین توجه داشته باشید یک پیستون در سیلندر پایه بالابر هیدورلیکی قرار دارد و کابین آسانسور را به بالا و پایین هدایت می کند. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند مایع هیدرولیک چیست؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم این مایع تقریبا همانند روغن می باشد و برای حرکت آوردن آسانسورهای هیدرولیک به کار میرود.

توجه داشته باشید آسانسورهای هیدرولیکی در انواع مختلفی همچون چاهک دار بدون چاهک و غیره موجود می باشند که هر کدام قیمت منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند.

تفاوت-آسانسور-هیدرولیک-با-کششی

اسانسور کششی چیست‌؟

از دیگر آسانسور هایی که به شدت از آن استفاده می‌شود می‌توان به آسانسورهای کششی اشاره کرد. این آسانسورها بسیار پر سرعت بوده و به همین خاطر برای ساختمانهای بلند مرتبه مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید :  نصب آسانسور در کرج

ساختار این آسانسور بدین صورت است که کابین بر روی طناب های فولادی قرار می گیرد که این طناب فولادی به میخ های متصل به موتور الکتریکی حلقه می گردند. برای اینکه وزن کابین و آسانسور متعادل شود بر روی میخ ها، وزنه های متصل میشود.

حال می توان گفت کشش روی طناب های فولادی می تواند باعث به حرکت در آوردن کابین گردد. توجه داشته باشید که آسانسورهای کششی همانند آسانسورهای هیدرولیکی از انواع مختلفی برخوردار است که افراد می‌توانند با توجه به نیازشان به خریداری آن بپردازند و از آن طی سالیان متوالی استفاده کنند. از مهمترین انواع آسانسورهای کششی میتوان به آسانسور کششی گیربکس و گیرلس اشاره کرد.

مشاوره تلفنی فرابالابر

بررسی مزایای اسانسور کششی

حال که با مزایای آسانسور هیدرولیک آشنا شده اید، وقت آن است که از مزایای آسانسور کششی نیز آگاه گردید. از مهم‌ترین مزایای این آسانسور می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • سرعت بالا
  • عدم محدودیت در طول مسیر حرکت
  • مصرف کمی از انرژی
  • عدم وجود نشتی روغن

افرادی که دارای ساختمان های بلند هستند و سرعت برایشان حائز اهمیت است، می‌توانند به خرید آسانسورهای کششی بپردازند. چرا که این آسانسور ها می توانند بدون محدودیت در طول مسیر حرکت و با سرعت بالایی بار را جابجا کنند که این موضوع پیش از خرید باید مورد توجه مشتری ها قرار گیرد.

به عبارت کلی می توان گفت تفاوت های آسانسور هیدرولیک با کششی بسیار می باشد و افراد باید با توجه به شرایط محل سکونت و تمامی جوانب یک انتخاب درست داشته باشند و در نهایت یک نوع از آسانسور را برای ساختمان خود خریداری کند.

بیشتر بخوانید :  بررسی بهترین ابعاد برای انواع آسانسور

 

بررسی مزیت های اسانسور هیدرولیک

بررسی-مزایای-اسانسور-هیدرولیکی

اگر می‌خواهید به خریداری آسانسور هیدرولیک بپردازید باید در ابتدا با مزایای آسانسور هیدرولیکی به خوبی آشنا شوید تا بتوانید تجربه مناسبی را از خرید آسانسور خود به دست آورید. از مهمترین مزیت های آسانسور هیدرولیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت و ایمنی بالا
  • امکان حمل و نقل بار های سنگین

اگر می خواهید در ساختمان تان بارهای سنگین را با ایمنی کامل جابجا کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا به خریداری آسانسور هیدرولیکی بپردازید و از مزایای منحصر به فرد آن بهره‌مند گردید.

 

اسانسور کششی بخریم یا هیدرولیک؟

ممکن است عده‌ای از افراد با خود بپرسند که آیا آسانسور کششی بخریم یا هیدرولیک؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم جواب قطعی برای این سؤال وجود نخواهد داشت، چرا که هر یک از این آسانسورها کاربرد منحصر به فردی داشته و برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و باید خریداری آن را بر اساس شرایط ساختمان انجام داد.

لذا باید بگوییم آسانسورهای کششی و هیدرولیک با یکدیگر قابل مقایسه نخواهند بود، اما اگر بخواهیم این دو آسانسور را از نظر امنیت با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که آسانسورهای هیدرولیک از امنیت بیشتری نسبت به آسانسورهای کششی برخوردار هستند چرا که در این آسانسورها ازموتور هیدرولیک استفاده می شود که این موضوع می‌تواند امنیت سیستم را بالا ببرد.

 

اسانسور های هیدرولیک و کششی را از کجا بخریم؟

 امروزه فروشگاه های بسیاری به فروش آسانسورهای هیدرولیک و کششی می پردازند که میتوانید به خریداری از آن‌ها بپردازید. اما مشتری ها همواره تمایل دارند تا از منصف ترین و معتبرترین فروشگاه خرید خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید :  تفاوت آسانسور گیرلس و گیربکس

به همین خاطر باید بگوییم یکی از مجموعه های معتبر که میتوانید به خریداری آسانسور در آن بپردازید، شرکت آسانسور فرا بالابر میباشد که به صورت اینترنتی به فعالیت می پردازد.

این مجموعه با داشتن مشاوره های باتجربه به بررسی تفاوت آسانسور هیدرولیکی با کششی می‌پردازد و شما میتوانید با آگاهی کامل از این مجموعه خرید خود را انجام دهید. لذا توجه داشته باشید که قیمت ها در این مجموعه بسیار پایین بوده و افراد می توانند با هر بودجه ای آسانسور مخصوص به خود را خریداری کنند و در سال های بسیاری آن را مورد استفاده قرار دهند.

مشاوره تلفنی فرابالابر

سخن پایانی

همان طور که تا به الان متوجه شده اید، نمی‌توان به مقایسه آسانسور کششی با هیدرولیک پرداخت چراکه این دو اسانسور بسیار از یکدیگر متفاوت هستند و میتوان گفت فرق آسانسور هیدرولیک با کششی در موارد قابل توجهی می باشد.

لذا در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با هر یک از آسانسور ها و تفاوت آنها آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به مقایسه قیمت آسانسور هیدرولیک با کششی برطرف کرده و در صورت تمایل به خریداری آسانسور دلخواهتان از مجموعه فرا بالابر بپردازید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *