مقالات و دسته بندی ها

بالابر کششی (وینچی) چیست ؟ معرفی انواع + قیمت

بالابر کششی یکی دیگر از انواع بالابرهاست که به دلیل تحمل وزن بالا کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. این بالابرها با توجه به نیاز مشتریان و نوع کارکرد در انواع و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. ساخت و فروش بالابر کششی در شرکت فرا بالابر طراح و سازنده و نصب انواع آسانسور کششی، بالابر هیدرولیکی، کارگاهی، صنعتی و خانگی توسط کارشناسان حرفه ای با کیفیت بالا انجام می شود .

 

مشخصات فنی بالابر کششی

  • اصلی ترین ویژگی بالابر وینچی این است که برای مسیرهای که 10 الی 14 متر بسیار مناسب می باشد.
  • مجهز به تابلو فرمان به صورت استاندارد است.
  • موتور به کار رفته در بالابر وینچی از برند های باکیفیت موتوژن و زیمنس آلمان است که این موتورها شناخته ترین و باکیفیت ترین موتورهای نصب شده در بالابرهای وینچی هستند
  • سرعت استارت بالابر بدون شوک از درایور نیروی لازم را دریافت می ‌کند.
  • امکان نصب موتور گیربکس در قسمت پایین و بالای بالابر کششی وجود دارد.
  • یک سنسور نوری پرقدرت در قسمت کف بالابر و برای تشخیص دادن زمان پایین آمدن بار  و جلوگیری از برخورد کابین با زمین تعبیه شده است.
  • این بالابر با برق تک فاز کار می کند تا در صورت تک فاز شدن برق شهری این بالابر بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد و از آن به مدت طولانی استفاده کرد.
  • انواع بالابر وینچی علی رغم بالابرهای کارگاهی امکان دسترسی را به ارتفاعات بالا را نیز برای افراد فراهم کرده است
  • بالابر کششی قابلیت استفاده از درایو برای تنظیم سرعت و ایست و حرکت بدون شوک را دارد.
  • این بالابر به دلیل تعبیه دو میکرو سوئیچ از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.


مشاوره تلفنی فرابالابر

ویژگی بالابر کششی

بالابر کششی یا وینچی قادر است بین 50 کیلوگرم تا 10 تن بار را جابه جا کند و به دلیل داشتن یک موتور قدرتمند انواع کالا را می توان با آن حمل کرد. این بالابرها در صنایع مختلف ساختمان سازی از حمل بار سنگین و کارخانجات برای حمل و جابه جایی به کار برده می شود . البته بالابرهای کششی فاقد موتور هیدرولیکی هستند. به همین دلیل از آن ها برای ساختمان هایی چون ادارات، بیمارستان ها و مراکز دیگر استفاده نمی شود.

بیشتر بخوانید :  هوم لیفت چیست؟

 

عملکرد بالابر کششی

نصب حرفه ای بالابر کششی

موتور قدرتمندی در اجزای این بالابر است که نیروی ایجاد شده در سیستم وینچ یا کشنده را به گیربکس منقل می کند و گیربکس سرعت را کاهش می دهد و بر اساس افزاینده گشتاور و قدرت برای حمل بار را افزایش می دهد . درام یا قرقره غلتک هایی هستند که از بلبرینگ و شفت تشکیل شده است که کار نگهداری و حمل کشنده را برعهده دارد.

 بالابر کششی مجهز به گیربکس مخصوص است که می توان آن را در نسبت های مختلف تنظیم و با آن کارکرد دستگاه را کنترل کرد. اگر گیربکس در قسمت پایین نصب شود سرعت بیشتری به بالابر می دهد . اگر هم گیربکس در قسمت بالا باشد باعث کاهش سرعت اما افزایش قدرت دستگاه می شود.

آشنایی با انواع بالابر کششی

 بالابرهای کششی برای حمل و جابه جایی بار در مکان های متعدد کاربرد گسترده ای دارد. به طور کلی انواع بالابر وینچی یا کششی عبارتند از:

  • بالابر کششی خانگی

این بالابر ها در منازل دوبلکس یا خانه هایی که امکان نصب آسانسور خانگی ندارد، اغلب برای حمل اثاثیه افراد سالمند به کار برده می شوند. اما بالابرهای کششی خانگی نمی توانند جایگزین خوبی برای بالابرهای هیدرولیکی خانگی باشد.

  • بالابر کششی فروشگاهی

بالابر مغازه ها و فروشگاه ها برای حمل و جا به جایی وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه این بالابر امکان حمل بار و توقف در طبقات را دارد. هم چنین در بیشتر مکان ها خصوصا رستوران ها و آشپزخانه ها کاربرد دارد.

  • بالابر کششی ساختمانی

این نوع بالابر در ساختمان های در حال ساخت و نیمه کاره بیشتر برای جابه جایی و حمل ابزار و مصالح استفاده می شود.

  • بالابر صنعتی کششی
بیشتر بخوانید :  میدانید هزینه نصب آسانسور در آپارتمان 4 طبقه و نحوه سهم بندی برای طبقات به چه صورت است؟

این بالابرها در صنایع مختلف و کارخانجات استفاده می شوند که به مجهز به موتورهای قدرتمندی نسبت به دیگر بالابرهای کششی هستند.

  • بالابر کششی خودرویی

 با این بالابر می توان انواع کامیون های سنگین و نیسان های یدک دار و جرثقیل و انواع ماشین های سنگین را حمل کرد.

 

ساخت بالابر کششی

ساخت بالابر کششیط

اگر می خواهید یکی از مدل های بالابر کششی را برای زمینه فعالیت خود مغازه، فروشگاه، کارگاه یا  صنایع مختلف خریداری کنید، می توانید ابتدا از مشاوره رایگان همکاران ما در بخش فروش بالابر استفاده کنید. کارشناسان ما بعد از اندازه گیری ابعاد محل و طبق مشخصاتی که متقاضی اعلام می کند مثل وزن ، ارتفاع و ابعاد کابین و کفی بالابر ساخت دستگاه را با استفاده از متریال باکیفیت و بر اساس استاندارهای لازم  انجام می دهند.

 

نحوه نصب بالابر کششی

بعد از اینکه ساخت بالابر کششی بر اساس اصول و مراحل مشخص آمده شده این بالابر را در محل مورد نظر نصب می کنند. فرا بالابر بهترین کارشناسان و نصابان خود را به کار می گیرد تا در کمترین بازه زمانی بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد

نحوه نصب بالابر های صنعتی وینچی طبق اصول و مراحل مشخص شده می باشد. بعد از اتمام مراحل مربوط به ساخت و طراحی بالابر وینچی نصب این دستگاه در محل مورد نظر انجام می گردد. نصابان خبره به خوبی قادر هستند که در کمترین بازه زمانی بالابرهای وینچی را در مکان های متفاوت نصب کنند. برای اطلاع از قیمت نصب و راه اندازی بالابر کشی کافی است با بخش فروش تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  بررسی بهترین ابعاد برای انواع آسانسور

نصب حرفه ای بالابر کششی با فرا بالابر

بالابر کششی

بالابر کششی بایستی توسط نصابان ماهر انجام شود چون اگر ایراد در مراحل نصب بالابر به وجود بیاید، کارایی دستگاه کم می شود و از همه مهم تر امنیت افراد تهدید خواهد شد.

شرکت آسانسور فرا بالابر تولید کننده و فروشنده انواع بالابر با سال ها سابقه در زمینه صنعت بالابر و آسانسور فعالیت می کند. این شرکت با بهره گیری از کادری از متخصصان و کارشناسان ماهر و ساخت بالابر وینچی بر اساس اصول فنی و استاندارد ایمنی شما را تضمین می کند. هم چنین امکان سفارش بالابرهای کششی با توجه به کاربرد خاص و نیاز مشتری امکان پذیر می باشد .

 

قیمت بالابر کششی

 از آنجایی که بالابر کششی فاقد پاراشوت و اینترلو است.بنابراین ضریب امنیت کمتری دارد و همین امر باعث شده تا بالابرهای وینچی قیمت ساخت پایین تری نسبت به بالابرهای هیدرولیکی داشته باشد. البته کلیه بالابرهای کششی در فرابالابر بر اساس شرایط و استانداردهای مناسب ساخته می شود تا امنیت جان افراد به خطر نیفتند.

به دلیل نوسانات ارز نمی توان قیمت دقیقی بابت قیمت بالابر کششی و خرید بالابر اعلام کرد. اما در کل قیمت بالابر وینچی بر اساس نوع بالابر، ابعاد و ظرفیت بالابر تعیین می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام لیست قیمت بالابر کششی با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

 

سوالات متداول درباره بالابر کششی

بالابر کششی تا چه ارتفاعی ساخته می شود؟

بالابر کششی امکان ساخت برای ارتفاع تا۱۰ متر (۴ توقف) را دارد.

هزینه خرید و نصب بالابر کششی چقدر است؟

بستگی به نوع بالابر ظرفیت و ابعاد دستگاه دارد.

ساخت بالابر کششی چقدر زمان می برد؟

معمولا تا 10 روز کاری به طول می انجامد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “بالابر کششی (وینچی) چیست ؟ معرفی انواع + قیمت

  1. محمد علی گفت:

    ایا برای داشتن بالابر کششی باید از قبل سفارش داد؟

  2. شاپور گفت:

    بهترین نوع بالابر کششی چه مدل است؟

  3. ابراهیم گفت:

    مدت زمان نصب بالابر کششی چقدر میباشد ؟

  4. احسان گفت:

    بالابر کششی حداقل برای چند طبقه مناسب است ؟

  5. moghaddam گفت:

    سلام بالابر کششی با بالابر هیدرولیکی چه فرقی داره واسه ساختمون بلند کدوم بهتره

  6. رسولی گفت:

    سلام لطفا راهنماییم کنید برای فروشگاه با ارتفاع ۶ متری این بالابر وینچی مناسب تر هست یا هیدرولیکی از نظر قیمت بالابر چی کدوم مناسب تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *