مقالات و دسته بندی ها

معرفی آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

در اسانسورهای هیدرولیکی عامل حرکت کابین، سیلندر و پیستون هیدرولیکی است. آسانسورهای هیدرولیک انواع مختلفی دارند که آسانسور هیدرولیکی جک از بغل یکی از آن ها است. در این مقاله ما به معرفی اسانسور هیدرولیک به همراه جک از بغل پرداخته ایم. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی های این آسانسور مطالب مفیدی را به شما خواهیم گفت.

 

مشخصات آسانسور هیدرولیک جک از بغل 

سیستم محرکه ی آسانسور هیدرولیک جک بغل در دو نوع مستقیم و غیرمستقیم طراحی شده است. در هر دو نوع، جک در کنار کابین داخل چاه آسانسور نصب می شود. از جک مستقیم برای آسانسور های با ظرفیت 30 تن و از جک غیر مستقیم و چند مرحله ای برای ظرفیت بیش از 30 تن استفاده می شود.

این نوع اسانسور برای حرکت از فشرده سازی مایعات استفاده می کند. جک هایی که در دو طرف کابین قرار دارند، کابین آسانسور را حرکت می دهند و با پمپ کردن روغن به داخل سیلندر باعث حرکت پیستون می شوند.

سپس دریچه باز می شود و روغن دوباره به داخل مخزن می ریزد و بوسیله ی نیروی جاذبه، واگن بالابر به عقب رانده می شود. کنترل های موجود در کابین آسانسور، موجب عملکرد پمپ می شود و باعث می شود روغن حرکت کند. پمپ به محض رسیدن به کف خاموش شده و آسانسور در بالای پیستون قرار می گیرد.

 

مشاوره تلفنی فرابالابر

ویژگی های اسانسور هیدرولیکی جک از بغل

 

  • عدم نیاز به حفر چاله عمیق
  • دارای حداکثر ظرفیت تا 1500 کیلوگرم
  • استفاده از پاراشوت برای تأمین امنیت مکانیکی
  • استفاده از راپچرولو برای تأمین امنیت هیدرولیکی در مواقع پاره شدن شلنگ
  • اورهد مورد نیاز در آسانسور هیدرولیکی جک از بغل 8/4 متر+ فضای جان پناه تعریف شده در EN81 استاندارد می باشد.
بیشتر بخوانید :  قیمت موتور آسانسور چقدر است؟

 

انواع آسانسور هیدرولیک جک بغل

انواع آسانسور هیدرولیک جک بغل

سیستم آسانسور هیدرولیک جک بغل مستقیم

برای نصب این نوع آسانسور دیگر نیازی به حفر چاله عمیق برای آسانسور نیست زیرا در این آسانسور ها جک در چاله قرار نمیگیرد و مستقیما به یوک کابین متصل می شود و سیم بوکسل و فلکه جک حذف می شوند. نسبت حرکت در این حالت 1 به 1 است. سرعت و نیروی محرکه جک و کابین با هم برابر است یعنی اگر جک آسانسور یک متر حرکت کند، کابین نیز یک متر جابه جا می شود.

سیستم آسانسور هیدرولیک جک بغل غیر مستقیم

آسانسور های هیدرولیک جک بغل برای مسیر های طولانی تر استفاده شده و از طریق حرکت سیم بکسل متصل به کاراسلینگ کابین موجب جابه جایی می شود. این نوع آسانسور دارای سیم بکسل و فلکه می باشد. یکی از مزیت های این مدل این است که جک کوتاه تری دارد و باعث می شود در هر چاه آسانسوری نصب شود.

نسبت حرکت در این نوع آسانسور 2 به یک است، یعنی کابین دو برابر جک حرکت می کند. اگر جک نیم متر حرکت کند کابین یک متر جا به جا می شود. در این مدل به دلیل  آنکه سیم بوکسل دارد نیاز است که پاراشوت و گاورنر نصب شود تا اگر در سیم بکسل اشکالی به‌وجود آمد به هر دلیلی پاراشوت از سقوط کابین جلوگیری می کند.

 

مشاوره تلفنی فرابالابر

 

 

آسانسور جک از بغل دوبل

برای نصب کابین های بزرگ و سنگین مانند خودرو برف به دو جک در طرفین نیاز است. مدل دوجک در بغل مستقیم یا غیر مستقیم بیشتر در آسانسور های سنگین مثل آسانسور های باری استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  علت لرزش های کابین آسانسور چیست؟

 

کاربرد آسانسور های هیدرولیکی با جک از کنار

  • در شرایطی که طول آسانسور زیاد است و ظرفیت کم باشد از این نوع آسانسور استفاده می شود.
  • مناسب برای مکان هایی که امکان نصب ریل برای کابین به علت پانورامیک بودن سیستم و محدودیت های دیگر وجود نداشته باشد.
  • مناسب برای مکان هایی که امکان حفر چاه وجود نداشته باشد.
  • مناسب برای مکان هایی که استفاده از دو ضلع چاه برای ورود و خروج مدنظر باشد.

 

قیمت آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

قیمت آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

 

جک مورد استفاده در ساخت آسانسور هیدرولیکی جک از بغل، قیمت آسانسور را مشخص می کند. جک ها برندهای مختلفی دارند که به صورت وارداتی و یا تولید داخل عرضه می شوند، این موضوع نیز بر روی قیمت آسانسور هیدرولیکی جک از بغل تأثیر می گذارد.

علاوه بر این عواملی همچون جنس کابین، برند موتور، ظرفیت، کیفیت و هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی جک از بغل اثر می گذارد.

 

فرا بالابر بهترین مرکز خرید آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

ما در این مقاله آسانسور هیدرولیک جک از بغل را معرفی کردیم و ویژگی ها و انواع آن را به طور کامل توضیح دادیم. همان طور که در این مقاله ذکر کردیم عوامل زیادی بر قیمت آسانسورهای هیدرولیکی جک بغل اثر می گذارد.

شرکت آسانسور فرا بالاتر با عرضه بهترین آسانسور هیدرولیک جک از بغل و 15 سال سابقه درخشان در طراحی، ساخت، نصب و سرویس و نگهداری انواع آسانسور توانسته اطمینان خاطر مشتریان را فراهم کند. شما هم می توانید برای ثبت سفارش و خرید آسانسور با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *