مقالات و دسته بندی ها

بهترین آسانسور در خانه دوبلکس کدام است ؟

بهترین آسانسور در خانه دوبلکس کدام است

یکی از مشکلاتی که خانه‌های ویلایی دوبلکس برای افراد سالمند و دارای مشکلات حرکتی دارند رفت و آمد از پله ها است. شناخت بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس می‌تواند علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش بیشتر ساکنین، قیمت تمام شده، هزینه های نصب و سرویس را نیز کاهش دهد. این مقاله با بررسی ویژگی های آسانسورهای مختلف، شما را در شناخت و انتخاب بهتر یاری می‌کند.

 

 

معرفی بهترین آسانسورهای خانه‌های دوبلکس

انتخاب بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس به عواملی از قبیل نوع نیاز و سلیقه مشتری، عمر ساختمان و ابعاد داخل آن، کششی یا هیدرولیک بودن سیستم تولید نیرو، ظرفیت کابین، نوع موتور و قدرت آن، محل نصب آسانسور در داخل منزل یا مکان مورد نظر دسته بندی‌ می‌شود.  در ادامه به معرفی انواع آسانسور براساس مکانیزم آن‌ می‌پردازیم.

1.آسانسورهای کششی

این آسانسورها از طناب یا تسمه‌های فولادی روی سیستم قرقره برای بالا و پایین بردن کابین استفاده‌ می‌کنند. و نیاز به موتورخانه دارد که معمولا در طبقه بالای ساختمان ساخته‌ می‌شود. آسانسور کششی بهترین گزینه برای ساختمان‌های بلند است.

2.آسانسورهای روملس

 از آنجایی که این نوع آسانسور نیاز به موتورخانه ندارد، در هر نوع ساختمانی‌ می‌توان آن را نصب نمود. آسانسور روملس یکی از پیشرفته‌ترین انواع آسانسور به شمار‌ می‌رود معمولا در این آسانسور یک موتور کوچک اما قوی در بالای کابین نصب‌ می‌شود.

بنابراین آسانسور روملس بهترین گزینه برای ساختمان هایی است که امکان ساخت موتور خانه در آن وجود ندارد. و بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس هم‌ می‌تواند باشد.

مشاوره تلفنی فرابالابر

3.آسانسور هیدرولیک

یکی از رایج ترین انواع آسانسور، آسانسور هیدرولیک است. معمولا از این نوع آسانسور برای ساختمان‌های سه تا چهار طبقه استفاده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید :  چگونه آسانسور را ریست کنیم ؟

در برخی موارد از این نوع آسانسور هیدرولیکی با کابین شیشه ای برای منازل دوبلکس، ویلاها و غیره بکار‌ می‌رود. این نوع آسانسور ظاهری بسیار زیبا دارد و بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس نیز‌ می‌باشد.

4.آسانسور شیشه ای

آسانسور شیشه ای

آسانسور پانورما یا شیشه ای این نوع آسانسور تماما از شیشه نشکن ساخته شده و امکان دید 360 درجه را به مسافران‌ می‌دهد.

یکی از زیباترین و بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس  در انواع آسانسور است که معمولا برای ویلاها، منازل دوبلکس، مجتمع‌های مسکونی، مراکز خرید و مراکز تجاری کاربرد دارد. از آنجایی که جلوه لوکسی به ساختمان‌ می‌بخشد، پس تعجبی ندارد که یکی از گران قیمت ترین انواع آسانسور به شمار‌ می‌رود.

 

 

سرویس آسانسور خانگی

اگر شما هم در خانه یا ویلای خود آسانسور خانگی دارید باید بدانید که سرویس کردن آسانسور یکی از اقدامات ضروری است که باید به صورت دوره ای توسط سرویسکاران متخصص و ماهر انجام شود.

زیرا این سیستم‌ها هم نوعی آسانسور محسوب‌ می‌شوند و سرویس اصولی و دوره ای آن‌ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. برای این کار استفاده از مشاوره‌های کارشناسی ما در فرا بالا‌ می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس را داشته باشید.

 

 

قیمت بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس

همانطور که‌ می‌دانید قیمت آسانسور‌ها معمولا با توجه به نوع (هیدرولیکی یا وینچی)، ظرفیت و طول عمر دستگاه، کابین آسانسور، میزان اتوماتیک بودن آسانسور و بسیاری از عوامل دیگر که متفاوت بوده و بر میزان قیمت آسانسور برای خانه دوبلکس تأثیر گذار هستند.

آسانسور‌ها در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی جهت خانه‌های دوبلکس طراحی‌ می‌شوند که هر کدام با توجه به پارامترهایی که دارند، قیمت‌های متفاوتی را نیز شامل می‌گردند.

بیشتر بخوانید :  حداکثر ارتفاع آسانسور هیدرولیک چقدر باید باشد ؟

 

مشاوره تلفنی فرابالابر

 

نکات مهم در خرید بهترین آسانسور برای خانه‌ دوبلکس

نکات مهم در خرید بهترین آسانسور برای خانه‌ دوبلکس

برای خرید آسانسور مناسب در ویلای دوبلکس یا خرید بهترین آسانسور خانه‌های دوبلکس باید به نکات لازم توجه شود تا سیستم خریداری شده کارایی، کیفیت و ایمنی لازم را داشته باشد.

توصیه‌ می‌شود، برای خریدی مطمئن که آسودگی خاطری  هم از کیفیت و کارایی آسانسور داشته باشید، حتما از شرکت‌های معتبر و شناخته شده، خریداری کنید. و از مشاورین درمعرفی بهترین آسانسورهای خانه‌های دوبلکس کمک بگیرید.

نکاتی که باید به هنگام خرید بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس به آن توجه شود، شامل موارد زیر‌ می‌شود:

  • بررسی کیفیت قطعات، تجهیزات و کابین آسانسور
  • بررسی کارایی و عملکرد آسانسور
  • بررسی میزان ایمنی سیستم مورد نظر
  • بررسی میزان مصرف برق
  • توجه به قابلیت‌ها و امکانات آسانسور
  • توجه به قیمت سیستم مورد نظر و مقایسه با مدل‌های مشابه
  • تعیین ابعاد و ظرفیت کابین پیش از خرید سیستم مورد نظر
  • بررسی نوع شرکت یا برند سازنده آسانسور

در مورد آخر باید به بررسی میزان اعتبار، سابقه و رضایت کارفرمایان از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر بپردازید.

انتخاب بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس احتیاج به در نظر گرفتن تمام معیارهای ذکر شده و سنجش درست نیازهای خاص کاربر دارد. اگر شما قصد خرید بهترین آسانسور برای خانه دوبلکس را دارید، بهترین گزینه مشاوره گرفتن از متخصصان این امر در شرکت فرابالابر است. شرکت فرابالابر با داشتن بهترین کارشناسان در زمینه آسانسور و بالابر خانگی همراه شماست.

این شرکت با شناخت درست و کامل انواع آسانسور، کاربردها و ویژگی‌های خاص هر کدام،‌ می‌تواند بهترین گزینه را به شما پیشنهاد بدهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *