مقالات و دسته بندی ها

کدام بالابر برای یک طبقه مناسب است ؟

کدام بالابر برای یک طبقه مناسب است ؟

امروزه با توجه به نوع کاربرد و بسته به نیاز افراد، انواع مختلفی از بالابرها وجود دارد. مطالعه این مقاله و آشنایی با کاربرد و ویژگی‌های انواع بالابر، برای انتخاب مناسب ترین بالابر یک طبقه ای پیشنهاد‌ می‌شود.

 

 

نحوه انتخاب مناسب ترین بالابر یک طبقه ای

مناسب ترین بالابر یک طبقه ای به عوامل مختلفی مانند ارتفاع طبقه، وزن بار، فضای دسترسی و نیازهای کاربردی بستگی دارد.

برای طبقات با ارتفاع کمتر از 3-4 متر و وزن بار کمتر، بالابرهای دستی و الکتریکی کوچک مناسب هستند. برای طبقات با ارتفاع بیشتر، بالابرهای هیدرولیکی و پنوماتیک مناسب هستند.

در مواردی که فضای دسترسی محدود است، بالابرهای کوچک و قابل حمل مانند بالابرهای صنعتی قابل حمل و بالابرهای خودرویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در نهایت، نوع بالابری که انتخاب می‌شود، باید با نیازهای کاربردی هماهنگ باشد. به عنوان مثال، در صنایع خودروسازی، بالابرهای خودرویی سنگین استفاده می‌شوند که قابلیت حمل و جابجایی خودروها را دارا هستند. اما در منازل از بالابرهای کوچکتر و از لحاظ ظاهری زیباتر استفاده‌ می‌شود.

 

 

مناسب ترین بالابر خانگی

بالابر خانگی

بالابر خانگی ابتکاری منحصر به فرد است که برای تسهیل در رفت و آمد و جلوگیری از عبور و مرور زیاد از پله‌ها در خانه شما طراحی شده است و دارای صدای کم و امنیت بالایی‌ می‌باشند، به همین خاطر از پاوریونیت هیدرولیکی استفاده‌ می‌کنند.

برای افراد سالمند و کم توان که توانایی بالا و پایین رفتن از پله‌ها را ندارند‌ می‌توانید مناسب ترین بالابر خانگی را تهیه کنید. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

در برخی موارد در آپارتمان هایی که تعداد طبقات از چهار طبقه به پایین است و معمولا دارای آسانسور نمی باشد، ازمناسب ترین بالابر خانگی یک طبقه استفاده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید :  معرفی بهترین شرکت آسانسور در تهران

بالابر خانگی متحرک

بالابر خانگی متحرک

این بالابرها دارای ارتفاعات متفاوتی بوده و با توجه به ارتفاع مورد نظر مشتری و نیاز آنها ساخته‌ می‌شود. بالابرهای متحرک مسکونی همانطور که از اسمشان پیداست قابل حمل بوده و‌ می‌توان در مکان‌ها و ارتفاعات مختلف آن را نصب کرد.

این نوع بالابر در اندازه‌های مختلف و با توان‌های متفاوت قابل سفارش است و به دلیل قابلیت جابه جایی‌ می‌تواند مناسبت ترین بالابر یک طبقه ای باشد.

مشاوره تلفنی فرابالابر

بالابر خانگی هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی مسکونی ازپرفروش ترین و مناسب ترین بالابر یک طبقه ای‌ می‌باشد که دارای امنیت بالایی است.

که علاوه بر منازل مسکونی، در کارخانه‌ها و فروشگاه‌ها نیز‌ می‌توان استفاده کرد. ساخت این بالابرها با توجه به ابعاد و سلیقه مشتری آغاز‌ می‌شود و‌ می‌تواند بالابر مناسب برای خانه یک طبقه و یا چند طبقه باشد.

بالابر خانگی شیشه ای

بالابر خانگی شیشه ای

 برخی افراد زیبایی ساختمان برایشان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای زیبا تر کردن ساختمان خود بدنبال راهکارهایی هستند. بالابرشیشه ای علاوه بر امنیت بالا، زیبایی ساختمان را نیز دو چندان‌ می‌کند.

بالابر خانگی راه پله

 بالابرهای راه پله برای خانه هایی که سالمند و افراد ناتوان و کم توان دارند استفاده میشوند. به همین خاطر سالمندان و بیماران کم‌توان با استفاده از بالابر پله مدل نفربر می‌توانند با کم‌ترین فشار و در امن‌ترین شرایط از پله‌ها استفاده کنند.

این محصول نیز مناسب ترین بالابر یک طبقه ای برای جابه‌جایی بیماران کم‌توان و افراد سالمند با استفاده از پله است. همچنین برای جابجایی کالا نیز کارآیی بالایی دارد.

بالابر خانگی کابین دار

 بالابرهای ساده یا بالابرهای هیدرولیکی که دارای کابین باشد را بالابرهای مسکونی کابین دار‌ می‌گویند. از مزیت‌های بالابرهای مسکونی کابین دار‌ می‌توان به امنیت بالای آن اشاره کرد و اما همین موضوع بر روی قیمت این بالابرها تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید :  بهترین آسانسور در خانه دوبلکس کدام است ؟

این بالابر برای ساختمان هایی که فضای مناسب برای نصب آسانسور ندارد مناسب است و مناسب ترین بالابر یک طبقه ای و چند طبقه ای است.

بالابر خانگی ساده

 بالابر مسکونی ساده دارای قیمت مناسب تری در مقایسه با بالابرهای مسکونی دیگر‌ می‌باشد. چون تنها یک بالابر ساده بوده و فاقد کابین و یا هیدرولیک‌ می‌باشد.

این بالابرهای خانگی معمولا دارای سایزهای کوچک و مناسب با فضای مورد نظر‌ می‌باشند و مناسب ترین بالابرخانگی است که در ابعاد  حدود ۱.۵ متر مربع در ۱.۵ است ولی‌ می‌توانید اندازه ی بالابر مورد سفارش خود را تغییر دهید و با توجه به متراژ محل مورد نصب در نظر بگیرید. این بالابر می تواند بالابر مناسب برای خانه یک طبقه باشد.

 

 

راه اندازی و نصب بالابر

نصب مناسب ترین بالابرخانگی کاری کاملا تخصصی و نسبتا دشوار است. کل کار در فضای معمولا کوچکی در ساختمان و در ارتفاع انجام میشود. شرکت تولیدی فرا بالابر ارائه دهنده تمامی خدمات ساخت، فروش و نصب مدل‌های متنوع بالابررا بر عهده دارد.

این مجموعه، بالابرهای خانگی را مطابق با درخواست مشتریان و سلیقه آنها و با توجه به کارکرد مورد انتظار تولید و نصب‌ می‌کند.

کارشناسان حرفه ای ما عملکرد دستگاه را بطور کامل تست کرده و قطعات ایمنی را مورد آزمایش قرار‌ می‌دهند و دستگاه برای تحویل و بهره برداری آماده میشود ومناسب ترین بالابر یک طبقه ای را به شما پیشنهاد‌ می‌دهند.

 

 

سرویس و نگهداری بالابرهای خانگی

سرویس و نگهداری بالابرهای خانگی

تعمیرات و نگهداری منظم دوره ای باعث حفظ سطح ایمنی، کیفیت و همچنین افزایش دوام و ماندگاری کل سیستم خواهد بود. بالابرهای خانگی نیز باید بصورت منظم سرویس شوند. برنامه سرویس و نگهداری بالابر خانگی بصورت استاندارد به فاصله زمانی یک ماهه اجرا‌ می‌شود. سرویس و نگهداری بالابر خانگی باید توسط افراد مجاز و متخصص انجام شود.

بیشتر بخوانید :  منظور از بالابر ریلی یا ستونی چیست؟

برای طراحی، نصب و نگهداری بهترین و استانداردترین آسانسور هیدرولیکی مهندسین حرفه ای شرکت فرابالابر در خدمت شما هستند. فرابالابر با سابقه ای بلند مدت در زمینه فروش آسانسور و انواع بالابر فعالیت میکند.

تنوع آسانسور هیدرولیک این شرکت آسانسور به حدی بالاست که هر مشتری بسته به نیاز خود با هر بودجه ای می تواند آن را تهیه کند. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشاوره تلفنی فرابالابر

سوالات متداول در مورد مناسب ترین بالابر خانگی

ایمنی بالابر خانگی چقدر است؟

بالابر خانگی دارای سنسورهای ایمنی در بالا و پایین است که مسیر انسداد را به درستی تشخیص داده و آن را متوقف‌ می‌کند.

مناسب ترین بالابر خانگی همچنین دارای یک پرده نوری تمام قد است که به عنوان یک سنسور عمل‌ می‌کند. این پرده نور به شما اطمینان‌ می‌دهد که هنگام حرکت هیچ چیزی از بالابر خارج نمی شود.

بالابر خانگی چه مقدار انرژی مصرف‌ می‌کند؟

در مناسب ترین بالابر یک طبقه ای توان و جریان موتور متناسب با ظرفیت بار وسرعت دستگاه محاسبه‌ می‌شود وانواع سیستم‌های بالابر خانگی با برق تکفاز و سه فاز قابل اجرا هستند. برای محاسبه مقدار انرژی بالابرها با کارشناسان فرابالابر تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *